Als wereldwijde financiële dienstverlener heeft UnionPay tal van klantenondersteuningscentra in haar werkgebieden. Ze lossen regiospecifieke behoeften op, zoals het bedienen van mensen in hun taal. Deze centra kunnen worden bereikt in het geval van problemen zoals ongeoorloofde afschrijvingen, dubbele afschrijvingen, opnames die niet worden weergegeven of enig ander probleem dat verband houdt met kaartbetalingen.
Klantenondersteuning kan worden bereikt via post, e-mail, telefoon, fax of fysiek (voornamelijk in China). Tankstations zijn regionaal onderverdeeld in Afrika, Azië, Amerika, Europa en Oceanië. Deze zijn verder onderverdeeld in specifieke landen en regio's met dezelfde taal.
Het adres van het specifieke kantoor waarmee een speler contact wil opnemen is te vinden op de hotline pagina of de Neem contact met ons op pagina. Voor zelfhulp kunnen UnionPay-gebruikers de: Helpcentrum-pagina. Hier is hulp zoals ATM Locator, Card Use Instructie, Exchange rate query, Overseas Service Hotline en andere gerelateerde veelgestelde vragen. De Help-Center-pagina heeft een menu waar een gebruiker zijn voorkeurstaal kan selecteren.
Telefonische vragen zijn het meest efficiënt bij het oplossen van problemen, aangezien er 24 uur per dag agenten beschikbaar zijn. Het oplossen van e-mailvragen duurt enkele uren tot twee dagen. UnionPay-gebruikers hebben op grote schaal gemeld dat de klantenondersteuning van de provider vindingrijk, deskundig, behulpzaam en snel is.